Steven Ehrlich معماری است که با استفاده از تکنیک های آموخته در طول زندگی اش در آفریقا، استخدام خانه ای برای خود ساخت که در بین خانه های مدرن و شیک ساحل ونیس جای بگیرد.

این خانه تنها چند بلوک با بولوار زیبای Abbot Kinney و اقیانوس فاصله دارد. او می گوید :

“جزئی از جامعه پیاده روی لس آنجلس بودن واقعا جالب است. از خانه بیرون می زنیم تا

قهوه ای بنوشیم، خرید کنیم یا غذایی بخوریم. ساحل هم فقط نیم مایل با ما فاصله دارد”.

او در این خانه که در محله ونیس لس آنجلس واقع شده به همراه استخدام همسرش،

نانسی زندگی می کند. ۳ اتاق خواب و ۲ حمام دارد، ۱۵۰ متر مربع مساحت دارد، در

طراحی خانه ای متناسب با خانه های مدرن و شیک منطقه ونیس، این معمار از تجربیاتی

که از معماری بومی نیجریه و نقشه ساختمان های مدینه در مراکش کسب کرده بود،

استفاده کرد.استخدام

 

مقدمه

 

او نام این روش را مدرنیزه چندفرهنگی گذاشته. نتیجه این کار خانه ای است که از آب و

هوای منطقه استفاده کرده و سیستم های طبیعی و تکنولوژی را در جهت بهینه سازی

به کار می گیرد. نقشه کشی ساختمان طوری انجام شده که نه تنها این درخت ها

آسیب نبینند، بلکه در طراحی خانه مورد استفاده قرار بگیرند، خانه ای که ۳ حیاط دارد.  او

به احترام بسیاری از خانه های ییلاقی یک طبقه در محله، طبقات بالا را از لبه خیابان

عقب تر آورد. اسکلت بندی بزرگ فی ارتفاع خانه را ادامه می دهد و داخل و خارج آن را

با هم متحد می کند.استخدام

 

ساختمان استخدام

 

همانطور که در تصویر زیر از چپ به راست می بینید، بالا رفتن خانه به دور از پیاده رو انجام

شده تا ارتفاع و حجم آن به خیابان آسیبی نزند. از چپ به راست استخر، اشکوب کوتاه و

عرشه آن، سوئیت خواب اصلی و تراس روی آن را می بینیم. این خانه سیستم تهویه

ندارد. به جای آن تهویه هوای آن طوری طراحی شده که از هوای در رفت و آمد بیشترین

استفاده را ببرد. درب های شیشه ای منحنی اتاق غذاخوری، به یکی از حیاط های خانه

منتهی می شود. سطح شیشه ای وسیع دیگری که در انتهای خانه می بینید که برای

عبور دادن هوای تازه باز می شود.استخدام

 

دیواری در راستای پارامتر زمین خانه به معمار کمک کرده

 

تاثیری که از خانه های مراکشی پشت و رو که به حیاط های مخفی منتهی می شوند را

به کار بگیرد. این دیوار از Trex، بلوک های سیمانی هماهنگ با داخل خانه و Lumasite،

ترکیبی شفاف از آکرلیک و فایبرگلاس تشکیل شده. برای کنترل نور، دما و حریم

خصوصی، سیستم متغیری از سایه بالا و پایین سمت خیابانی اسکلت فی نصب شده.

این سایه های موتوری به طرز تاثیرگذاری تغییر کرده و سردر خانه را جان می بخشند. او

در طول خدمتش در سپاه صلح مراکش عاشق ترکیب سرزنده رنگ های زرد اخرایی قهوه

ای سوخته شد. این ترکیب از رنگ آمیزی پشم های بازار مراکش الهام گرفته شده. با

رنگ فرسوده ف Cor-Ten هم تناسب خوبی دارد.استخدام

 

استخدام

این معمار می گوید : “مزیت دیگر این خانه به خاطر ابعادش این است که استخر را هم

تبدیل به محیط جدید و هیجان انگیز فضایی می کند. حرکت کردن سایه ها به این معنی

است که گزینه های متعدد نه فقط برای کنترل خورشید، بلکه کیفیت فضا هم هستند”.

این سایه ها میزان نور خورشیدی که از ارتفاع جنوب غرب وارد خانه می شود را هم کنترل

می کنند. نصب این سایه ها روی نمای ساختمان، متدی موثر در کنترل نور خورشید

است.

طراحی پلان طبقه اول از این سر تا سر دیگر باز است. درب های شیشه ای وسیع از ۲

طرف به حیاط باز می شوند، به فضاهای خارج خانه منتهی می شوند. به گفته معمار

خانه در شب های سرد و بارانی که خانه از همه طرف بسته است، کاملا دنج است.

وقتی همه جای آن باز باشد بیشتر شبیه چادر صحرایی می شود.

 

 

 

اتاق غذاخوری از یک سو به حیاط و گاراژ دید دارد. دیوار آن از بلوک های بتنی ساخته

شده. داخل خانه هیچ رنگی استفاده نشده، همه مصالح باید عمری طبیعی داشته

باشند. این معمار در هر جایی که ممکن بوده اثر کار دست فرد استخدام شده را نشان

داده. به طور مثال در سقف گچی پولیش شده و پرداخت شده خانه، آثار ماله کشی دیده

می شود.

یکی از حیاط ها اتاق غذاخوری را به گاراژ/مهمان خانه متصل کرده و محل نشیمنی در

هوای آزاد به وجود آورده. درخت نخل خرمای کهنسالی که می بینید، یکی از درخت هایی

است که طراحی خانه و حیاط ها حول محور آن انجام شده.

 

 

تصویر زیر، اتاق مهمان بالای گاراژ را نشان می دهد.

روی زمین صندلی چوب خمیده را می بینید که توسط معماری دیگری طراحی شده که

بسیاری از ایده های طراحی داخلی خود را در خانه شخصی خود در ونیس به کار برده.

 

حیاط مخصوص اتاق نشیمن در طرف مقابل طراحی پلان اتاق غذاخوری قرار دارد. دیوار

شیشه ای کاملا رو به حیاط قرار گرفته و چشم اندازی از یکی از درخت های کاج پیر حلب

دارد. جزئیات مینیمال و پیوستگی مصالح و مواد مرز بین داخل و خارج خانه را از بین می

برد، چه درب ها بسته باشند چه باز. طراحی مبل و میز عسلی این اتاق را خود معمار

انجام داده. مبلمانی که خطوط و سطوح پرقدرتی دارند، خطوط معماری داخلی را هم

پرقدرت جلوه می دهند. صندلی های بومرنگ قدیمی توسط طراح دیگری ساخته شده

اند. این خانه مثل ۱ گالری، کلکسیون حیرت انگیز این زوج از آثار هنری و اشیای سراسر

دنیا را به نمایش می گذارد.

 

استخدام

 

راه پله ژاپنی سبک تانسو که در زیر می بینید،

ترکیبی از پله و گنجه است. فضای دیگری

برای نمایش لوازم محبوب این زوج به شمار می رود.

آشپزخانه زیر یکی از اتاق خواب های غلافی همسطح اشکوب قرار گرفته. به راحتی به

محل کباب پزی خارج از خانه دسترسی دارد.

این راه پله در سطح اشکوب تمام می شود که شامل ۲ اتاق خواب غلافی، ۱ حمام و

تراسی رو به خیابان در پشت استخر می شود. این غلاف ها محیط های منعطفی

هستند که می توانند نقش اتاق مهمان یا دفتر کار خانگی را هم ایفا کنند.

 

غلاف های اشکوبی به اتاق های کم ارتفاع تر، راه پله و پل شیشه ای هم دید دارد،

مزیت پنجره های کشویی داخلی. پل همسطح اشکوب به دومین راه پله اتاق خواب

اصلی متصل است. این سطح طویل تجربه ای منحصر به فرد از فضای بین ۲ طبقه

ساخته. به عقیده معمار وقتی روی آن راه می روید، انگار که پرواز می کنید.

پنجره های بزرگ رو به فضای بیرون، تهویه هوای طبیعی برای اتاق خواب اصلی محسوب

می شوند. این اتاق خواب تراس شخصی خود را هم دارد.

سایه های متغیر برای حمام اصلی خانه مناظر متفاوتی ایجاد می کنند. گچ ضدآب نور را

منعکس کرده و از رطوبت سقف جلوگیری می کند.

 

 

 


موضوعات عمومی خانه ,های ,  ,اتاق ,ای ,هم ,می شود ,اتاق خواب ,    ,یکی از ,شیشه ایمنبع

دکوراسیون آشپزخانه

دکوراسیون داخلی و رنگ ها

دکوراسیون داخلی

اهمیت طراحی وب سایت در دنیای امروز

وردپرس چیست؟

صنعت ساختمان

استخدام

مشخصات

آخرین جستجو ها

نمونه سوالات آزمون اصلح مهارت آموزان ماده ۲۸ اخبار صنعت کولر اجنرال وبسایت پویا بانه بازارچه لیبرا معرفی کالا فروشگاهی شمسی آهنگ،فیلم و سریال جهان زیبای من نمار ستون دین